Termeni si conditii

I. Comanda pe site:

1. Alege produsele

Folosind meniul de navigare (sus) ajungeti la categoria produselor care va intereseaza , alegeti produsul dorit si apoi faceti click pe simbolul "Cumpara". Produsul va ajunge in cosul de cumparaturi.

2. Cosul de cumparaturi

In pagina cosului de cumparaturi, aveti posibilitatea sa revedeti lista produselor, sa actualizati cantitatea produselor pe care intentionati sa le comandati sau sa renuntati la unul sau toate produsele selectate.

Pentru a trimite comanda faceti click pe "Trimite comanda" dupa aceea va autentificati sau daca nu aveti cont, inregistrati-va (creeaza cont) completand datele necesare pentru comanda.

3. Trimite comanda

Pentru a finaliza comanda, apasati butonul Trimite comanda mea.

II. Comanda telefonica sau e-mail:

Pentru comanda telefonica sunati la urmatoarele numere:+40 722468176

Pentru comanda prin e-mail trimiteti comanda la urmatoarea adresa: office@semi-permanent.ro

Comenzile la punctul de lucru www.semi-permanent.ro se pot face oricand in timpul programului de lucru.

Disponibilitatea produselor:

Stoc/Stoc redus - Produsul se afla in stocul fizic al furnizorilor si poate fi achizitionat si livrat intr-un interval de 1-7 zile lucratoare. Rezervarile din stoc se fac in urma trimiterii comenzii.

Info stoc - Va rugam sa ne contactati pentru a afla disponibilitatea sau termenul de livrare al acestui produs.

Nu este in stoc - Produsul nu se afla in stoc.

Comenzile se onoreaza in limita stocului existent.

Nu exista o valoare minima a comenzii.


LIVRAREA PRODUSELOR

Completati cu atentie si corectitudine datele din formularul "CONTUL MEU", intrucat adresa de livrare pe care o furnizati este cea la care vi se va inmana coletul.
Livrarea produselor comandate se face prin;

- Fan Courier, in Bucuresti si in toate localitatile din aria de acoperire Fan Courier, in general in intervalul orar 09.00 - 16.00, de luni pana sambata inclusiv (fara sarbatori legale). Pentru a verifica daca localitatea Dvs. este in aria de acoperire a Fan Courier, accesati site-ul http://www.fancourier.ro/ Produsele comandate pana la ora 16.30 a zilei respective, se livreaza, in termen de 24 de ore pentru Bucuresti si, maxim 48 de ore pentru livrarile din tara, de la data postarii comenzii pe site. In cazul in care comanda a fost postata pe site dupa ora 16.30 a zilei respective, termenele enuntate mai sus decurg din ziua lucratoare urmatoare postarii pe site.

- POSTA ROMANA, 4-5 zile lucratoare la orice adresa cu cod postal din Romania
- PREDARE PERSONALA la puctul de lucru din Soseaua Andronache nr.55, sect.2 Bucuresti


COSTUL LIVRARII:

Costurile aferente livrarii va privesc in mod direct, nefiind cuprinse in pretul afisat pe site al produsului. Aceste costuri vor fi specificate suplimentar atat in factura proforma, cat si in factura pe care o veti primi impreuna cu produsele comandate.

Suma de plata pentru transport va fi:

- Fan Courier Bucuresti si tara cu plata ramburs in traseul Fan Courier = 16 RON (TVA inclus) pentru comenzi ≤ 450 lei

- Fan Courier Bucuresti si tara cu plata ramburs in traseul Fan Courier = GRATUIT pentru comenzi > 450 lei

IMPORTANT: In formularul din "CONTUL MEU", puteti oricand modifica adresa de livrare, in cazul in care la o livrare (sau mereu) doriti livrarea la o alta adresa decat cea de resedinta. Tineti insa cont de faptul ca aceasta adresa de livrare ramane in memoria contului creat pana la urmatoarea eventuala modificare.
Daca alegeti alta adresa de livrare decat cea de domiciliu (de exemplu locul de munca), asigurati-va ca in intervalul orar 09.00 - 16.00 este posibila receptia coletului.
In cazul in care curierul nu va gaseste la adresa specificata, acesta va lasa un bilet de notificare sau va va contacta telefonic pentru stabilirea de comun acord a unei noi date sau ore de livrare.

Speram sa intelegeti faptul ca ne declinam orice raspundere legata de intarzierile ce pot aparea din cauze ce nu ne privesc.


RETURUL PRODUSELOR

RENUNTAREA LA CUMPARARE

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor

ERFTAL S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de ERFTAL S.R.L.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

PROCEDURA DE RETRAGERE DIN CONTRACT

Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informeaza ERFTAL S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (hartie, mail sau fax). Consumatorul are la dispozitie 30 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

Obligatiile care revin ERFTAL S.R.L.

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face face in termen de 2 zile lucratoare de la receptionarea produselor.

Obligatiile care revin consumatorului

Produsele sunt inmanate ERFTAL S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 30 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

PRODUSE EXCLUSE, FARA DREPT DE RETURNARE

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  • a. Ace, Pigmenti, Ace capsulate,
  • b. Consumabile (agenti de fixare, agenti de colorare, solutii, geluri etc);
  • c. Anestezici
  • d. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti);
  • e. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, non-standard);
  • f. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii ( prestat catre consumator);

Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

RETUR DE PRODUSE

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica pe site-ul nostru catre Departamentul Suport Clienti sau prin prezentarea la sediul ERFTAL S.R.L. cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Returnarea produselor la punctul de lucru ERFTAL S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 10:00 - 18:00. Va recomandam expedierea prin curier.

Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

ORICE MODIFICARE A STARII PRODUSELOR SAU DETERIORAREA AMBALAJULUI ORIGINAL A ACESTORA CE FACE IMPOSIBILA VANZAREA PRODUSULUI CA NOU, DUCE AUTOMAT LA APLICAREA UNEI PROCEDURI DE RETURNARE SUPUSA UNOR TAXE ADMINISTRATIVE DE READUCERE A PRODUSELOR LA STAREA IN CARE AU FOST LIVRATE; TAXELE SUNT CUPRINSE INTRE 0 SI 50% DIN VALOAREA INITIALA A PRODUSULUI. CUANTUMUL TAXEI ADMINISTRATIVE VA FI COMUNICAT CATRE CLIENT LA RECEPTIONAREA PRODUSELOR DETERIORATE/MODIFICATE.

GARANTIA PRODUSELOR

Conditii de garantie

Garanţia produselor se asigură în conformitate cu Legea Nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, republicată (r1), OG 21 / 1992 privind protecţia Consumatorilor, republicată (r2), cu modificările şi completările ulterioare de la data vânzării, Legea 476/2006 şi normele de aplicare în vigoare la data vânzării, completate cu prevederile Certificatelor de Garanţie şi ale Instrucţiunilor de Utilizare ale produsului, predate la data achiziţiei acestuia.

Perioada de garanţie se prelungeşte cu timpul de nefuncţionare al produsului, scurs de la data predării acestuia pentru reparare şi până la data repunerii în stare de funcţionare şi a notificării în scris a consumatorului despre acest lucru. Prelungirea termenului de garanţie se va înscrie în Certificatul de Garanţie de către prestatorul de servicii autorizat care a efectuat reparaţia în perioada de garanţie.

Produsele au în componenţă subansamble electronice şi mecanice care necesită respectarea cu stricteţe a condiţiilor de manipulare, transport, păstrare, exploatare, conectare, întreţinere şi reparare prevăzute în Manualul de Utilizare.

Consumatorului i se garantează că pe durata perioadei de garanţie, în condiţiile normale şi specificate de utilizare a produsului, în cazul apariţiei neconformităţilor, acestea vor fi înlăturate în primul rând prin reparare sau, dupa caz, prin înlocuire, reducere de preţ sau restituirea contravalorii, în conformitate cu legislaţia mai sus amintită. Înlăturarea neconformităţilor se va face la punctul de lucru ERFTAL S.R.L. .

Produsul trebuie trebuie sa fie insotit de AMBALAJUL ORIGINAL, precum si de FACTURA SI CHITANTA in original. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea cumparatorului, iar expedierea se va face prin intermediul curierului rapid Fan Courier.

Solutionarea garantiei se face in maxim 30 zile calendaristice.

Neaplicarea garantiei

Nu constituie obiectul garantiei lipsa de conformitate derivata din;

  • utilizarea produsului în aplicaţii ce necesită performanţe şi calităţi altele decât cele oferite de clasa şi scopul pentru care este destinat produsul sau în afara specificaţiilor tehnice aferente;
  • uzura normală a produselor (ex. uzura fizica, mecanică şi electrică)
  • utilizarea produsului în condiţii neadecvate (ex: tensiune de alimentare necorespunzătoare, împământare inexistentă sau greşită, acţiunea şocurilor, vibraţiilor, loviturilor sau altor forme de abuz fizic, utilizarea produsului în condiţii de mediu necorespunzătoare acţiuni ale substanţelor chimice, noxe, fum, praf sau umiditate, defectarea produsului cauzată de intemperii);
  • manipularea sau instalarea greşită (ex: instalarea greşită a bateriilor sau a acumulatorilor, utilizarea altor modele de surse de alimentare sau accesorii decât cele livrate sau indicate de producător);
  • setări greşite ale produselor sau programelor, virusări, folosirea altor drivere sau programe decât cele originale care însoţesc produsul; eventualele incompatibilităţi de natură software sau hardware ce pot apărea la folosirea produselor împreună cu alte produse;
  • deteriorări termice, mecanice şi plastice ale produsului datorate incendiilor, accidentelor, vibraţiilor, intemperiilor, neglijenţei în utilizare sau a oricăror altor factori, independent de Producător

S.C.ERFTAL S.R.L. poate fi contactat in scris la adresa de mail office@semi-permanent.ro sau telefonic +40722468176.